Sposób postępowania w przypadku zwrotów, bądź reklamacji zakupionego towaru w sklepie FRUDIZAJN.PL
Przed dokonaniem zakupu, bardzo prosimy o zapoznanie się z Regulaminem sklepu internetowego www.frudizajn.pl
Przypominamy, iż łożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Przed złożeniem zamówienia strona sklepu zawsze wymaga deklaracji o zapoznaniu się z Regulaminem za pomocą zaznaczenia odpowiedniego pola.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i -w przypadku reklamacji - przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
FRU DIZAJN
Przewoska 30a
05-400 Otwock
Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami pod adresem kontakt@frudizajn.pl , abyśmy wspólnie ustalili odbiór reklamowanego produktu.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
FRU DIZAJN
Przewoska 30a
05-400 Otwock
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę. Pomoże to przyspieszyć proces zwrotu.
Koszt związany z zapakowaniem i dostarczeniem towaru, w razie odstąpienia od umowy sprzedaż, ponosi Kupujący.
Kupujący, korzystający z prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży, zobowiązany jest zwrócić zakupiony towar lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sklep do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
Kontakt w razie pytań: kontakt@frudizajn.pl