Skontaktuj się z nami! Odpowiemy w trybie pilnym :)

Kontakt
Producenci
Wycena indywidualna

regulamin sklepu internetowego

FORMY PŁATNOŚCI i RATY

Formy płatności dostępne dla Klientów naszego sklepu

PRZELEW / INTERNETOWY E-PRZELEW / POBRANIE / RATY mBank - informacje poniżej

Formy płatności dostępne są do wyboru w koszyku, po dodaniu do niego poszczególnych produktów, przed zatwierdzeniem ostatecznie zamówienia.

 
Przelew tradycyjny na konto bankowe

Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
Nr naszego konta w banku ING: 03 1050 1025 1000 0091 1922 7958

Za pobraniem

Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. Dotyczy zamówień do 300 PLN.
Dotyczy produktów wysyłanych w paczce lub standardowym kurierem, nie stosujemy pobrania w przypadku dostaw gabarytowych na palecie.

Przelewem online **

Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:

- Płatności Shoper:

 

Raty mBank

Nowość! Za pośrednictwem naszego e-sklepu z łatwością obliczysz raty zakupu, jaki Cię interesuje i wypełnisz wniosek o raty u naszego zaufanego partnera - mBank

Raty - JAK TO DZIAŁA?

Informacja o  mRatach i możliwość ich wyliczenia jest dostępna na karcie produktu (dla produktów powyżej 300 zł), np.:

Informacja ta (dla pozostałych produktów np. paneli ściennych, gdzie 1 sztuka kosztuje mniej niż 300zł)
jest także widoczna po przejściu do Koszyka, podczas realizacji zamówienia:

 

Po kliknięciu w mRaty wypełnisz wniosek dla mBanku, po czym zostaniesz poinformowany przez bank o decyzji.

Akceptacja / Brak akceptacji wniosku ratalnego.

1. Gdy bank zaakceptuje wniosek o raty:

Status płatności zamieni się na: Opłacone

Ty dostajesz informację na temat decyzji ze strony mBanku

Bank przesyła pieniądze na nasze konto

Realizujemy Twoje zamówienie

2. Gdy bank odrzuci wniosek o ratę:

Status płatności zamienia się: Nieopłacone/Płatność odrzucona

Ty dostajesz informację na temat decyzji ze strony mBanku

Ustalamy wspólnie, czy życzysz sobie kontynuować zamówienie z inną formą płatności, czy mamy je anulować i nie będziemy go realizować

 

**Szczegółowe opcje Płatności "przelewem internetowym" dostępne w usłudze “Pay-by link”:

  • mTransfer – mBank

  • Inteligo – PKO BP

  • Bank Pekao

  • Bank PKO – IKO

  • Bank PKO- IPKO

  • Bank Pekao- PeoPay

  • VOLKSWAGEN BANK – POLSKA

  • Bank Zachodni WBK

  • BNP PARIBAS

  • Pocztowy24

  • Deutsche Bank

  • SGB Bank SA

  • GET IN BANK

  • Credit Agricole

  • ING

  • BNP PARIBAS eBGŻ

  • Raiffeisen Bank Polska

  • Eurobank

  • Millennium BANK

  • BOŚ Bank

  • Citi Bank Handlowy

  • Alior Bank

  • PBS Bank

  • NET – Bank Express

  • Toyota Bank

  • PLUS Bank

  • T-Mobile – Usługi bankowe

  • Płatności BLIK

 

 


Masz pytania? Skontaktuj się z nami kontakt@frudizajn.pl

Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Blue Media S.A. (bluemedia.pl)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl