
Formy płatności dostępne dla Klientów naszego sklepu
RATY AliorBank
RATY 0% PayU


Forma płatności dla Klientów preferujących samodzielne logowanie do banku internetowego, wizytę w placówce banku lub na poczcie. Po zarezerwowaniu zamówionego towaru, klient otrzymuje mailem numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym zamówienie jest przekazywane do magazynu w celu przygotowania wysyłki.
Nr naszego konta w banku ING: 03 1050 1025 1000 0091 1922 7958
Za pobraniem
Zapłata gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. Dotyczy zamówień do 350 PLN.
Dotyczy produktów wysyłanych w paczce lub standardowym kurierem z opcją oznaczoną, jako "Przesyłka za pobraniem", nie stosujemy pobrania w przypadku dostaw gabarytowych i na palecie.
Przelewem online **
Forma płatności elektronicznej obsługiwana przez:
- Płatności Shoper:
- PayU:
PayPO
Płatności odroczone. Wystarczy, że w Koszyku wybierasz PayPo, jako metodę płatności.
Jeśli nie masz jeszcze konta w PayPo, podasz swoje dane. Kolejne zakupy potwierdzasz jedynie kodem SMS lub jednym kliknięciem w aplikacji mobilnej PayPo. PayPo opłaca Twoje zakupy, a Ty otrzymujesz zamówienie. Na spłatę środków masz 30 dni od daty zamówienia.
Więcej informacji: https://paypo.pl/
Raty mBank
Za pośrednictwem naszego e-sklepu z łatwością obliczysz raty zakupu, jaki Cię interesuje i wypełnisz wniosek o raty u naszego zaufanego partnera - mBank
Raty - JAK TO DZIAŁA?
Informacja o mRatach i możliwość ich wyliczenia jest dostępna na karcie produktu (dla produktów powyżej 300 zł), np.:
Informacja ta (dla pozostałych produktów np. paneli ściennych, gdzie 1 sztuka kosztuje mniej niż 300zł)
jest także widoczna po przejściu do Koszyka, podczas realizacji zamówienia:
Po kliknięciu w mRaty wypełnisz wniosek dla mBanku, po czym zostaniesz poinformowany przez bank o decyzji.
Akceptacja / Brak akceptacji wniosku ratalnego.
1. Gdy bank zaakceptuje wniosek o raty:
Status płatności zamieni się na: Opłacone
Ty dostajesz informację na temat decyzji ze strony mBanku
Bank przesyła pieniądze na nasze konto
Realizujemy Twoje zamówienie
2. Gdy bank odrzuci wniosek o ratę:
Status płatności zamienia się: Nieopłacone/Płatność odrzucona
Ty dostajesz informację na temat decyzji ze strony mBanku
Ustalamy wspólnie, czy życzysz sobie kontynuować zamówienie z inną formą płatności, czy mamy je anulować i nie będziemy go realizować
**Szczegółowe opcje Płatności "przelewem internetowym" dostępne w usłudze “Pay-by link”:
-
mTransfer – mBank
-
Inteligo – PKO BP
-
Bank Pekao
-
Bank PKO – IKO
-
Bank PKO- IPKO
-
Bank Pekao- PeoPay
-
VOLKSWAGEN BANK – POLSKA
-
Bank Zachodni WBK
-
BNP PARIBAS
-
Pocztowy24
-
Deutsche Bank
-
SGB Bank SA
-
GET IN BANK
-
Credit Agricole
-
ING
-
BNP PARIBAS eBGŻ
-
Raiffeisen Bank Polska
-
Eurobank
-
Millennium BANK
-
BOŚ Bank
-
Citi Bank Handlowy
-
Alior Bank
-
PBS Bank
-
NET – Bank Express
-
Toyota Bank
-
PLUS Bank
-
T-Mobile – Usługi bankowe
-
Płatności BLIK
Masz pytania? Skontaktuj się z nami kontakt@frudizajn.pl
Rozliczenia płatności online przeprowadzane są przez Autopay S.A. (dawniej bluemedia.pl)